“Wij garanderen een optimale opvolging van uw financieel, administratief en technisch beheer.”

Wat kunnen wij voor u betekenen:

◦Opstart van nieuwbouwresidenties.

◦Beheer van bestaande gebouwen met begeleiding van eventueel noodzakelijke grote renovatiewerken.

◦Beheer van kleine en grote gebouwen.

◦Beheer van de gemene delen in mede-eigendom: indien er meer dan één eigenaar in een gebouw of een groep van gebouwen is, bv. kantoren, appartementen, garages,…
of combinaties ervan.

Onze pluspunten en onze werkwijze:

◦Wij werken met een professioneel softwarepakket waarbij alle niet privatieve documenten van de gebouwen beschikbaar gesteld worden op onze website.

°Een online dienst My Syndicus die 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar is om het beheer van uw mede-eigendom op te volgen.

◦Uw privacy als klant wordt gewaarborgd door beveiliging van uw webpagina met een eigen login en wachtwoord.

◦Jarenlange ervaring.

◦Overeenkomsten aangepast aan uw mede-eigendom; keuze uit een comfort of  all-in tarifering voor het standaard takenpakket van de syndicus.

◦Duidelijke begroting en eindafrekening: streven naar transparantie.

◦Voor noodgevallen 7/7 bereikbaar.

◦Wij evalueren elk jaar alle lopende contracten in alle gebouwen in overleg met de mede-eigenaars (energieleverancier, verzekeringspolissen, onderhoudsfirma’s, etc.).

◦Vergaderingen kunnen georganiseerd worden in samenspraak met de eigenaars in de buurt van het gebouw.

◦De leveranciers voor eventuele herstellingswerken kunnen door de eigenaars zelf gekozen worden (elektricien, loodgieter, klusjesman enz.).

Wij kunnen wel betrouwbare leveranciers voorstellen indien de eigenaars zelf geen aannemers kennen. De keuze is echter vrij.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je een offerteaanvraag?

Wij staan voor u klaar

Contacteer ons

 

 



Online diensten – My Syndicus

Via My Syndicus:

° is uw dossier om het beheer van uw mede-eigendom op te volgen toegankelijk 24/ 24 uur  en 7 dagen per week bereikbaar
° krijgt u toegang tot uw persoonlijke gegevens zoals de stand van uw kostenafrekening, provisieopvragingen, algemeen overzicht van uw betalingen…

° krijgt u toegang tot de gegevens van uw gebouw zoals oproepingen, verslagen van algemene vergaderingen, facturen, contracten, verzoeken om tussenkomsten, lopende schadegevallen ….

 

My syndicus is eveneens een actieve tool waarbij u:

° uw persoonlijke gegevens kan aanpassen

° de gegevens van uw huurder kan updaten

° problemen kan melden

° schadedossiers openen en opvolgen

 

 

 

100

procent inzet

100

procent vakkennis

100

procent betrouwbaar

100

procent discreet

 

 



Kantoor

“Syndicuskantoor” (Immo Robijns bvba)

Maatschappelijke zetel: Smitsweg 6 te 3440 Zoutleeuw
Post- en kantooradres: Grote Markt 7 te 3440  Zoutleeuw

 

Bereikbaar:
Voor alle inlichtingen:  maandag tem vrijdag: 9u00 – 12u00

Bij dringende meldingen en interventies:  permanent 24u/24u
Persoonlijk onderhoud: uitsluitend op afspraak

 

Tel: 011 780 304

Permanentienummer (24/24u) enkel voor dringende interventies : 0475 666 107
Algemene mail: info@synkr.be
Website: www.synkr.be

 

KBO: 0474.550.328
Iban: BE36 7340 0354 7781    bicc: KREDBEBB
BA Uitbating: via Beroepsinstituut der Vastgoedmakelaars Axa: 730.390.160

 

Erkende vastgoedmakelaars België
Toezichthoudende autoriteit: B.I.V. Luxemburgstraat 16b te 1000 Brussel
BIV: Johnny Robijns 205.365
BIV: Katrien Robijns 503.388