Administratief beheer
Zorg dat alles in orde is. Dat alles is geregeld voor de gemeenschappelijke delen. Deze ogenschijnlijk kleine dingen kunnen een grote impact hebben op je leven, werk en studietevredenheid. Bij ons kunt u erop vertrouwen dat alles goed komt. U kunt erop vertrouwen dat we er zijn als u ons nodig heeft. Wij bieden u de woning die u verdient.
ALLES BEGINT HIER
De eerste grote taak van het takenpakket van de syndicus is het administratief beheer. Dit omvat een administratieve ondersteuning van de VME. Zonder deze belangrijke taak kan er ook niets ondernomen worden met betrekking tot het financieel en technisch beheer van een gebouw.
Wat moet er gebeuren?
Wat wordt er verwacht?
Dat is voor elk gebouw anders.
Weten we wat er moet gebeuren? Dan kijken we naar het financiële plaatje. Met de aandachtspunten per gebouw uiteraard.
Klopt het financiële plaatje? Dan kunnen we overgaan tot uitvoering.
Alles klaar? Bijna...
Ook de opvolging na de werken is van belang. Indien nodig nemen we contact op met de leverancier.
Privacy beleid
Cookie beleid
Disclaimer
Immo Robijns BV, maatschappelijke zetel: Smitsweg 6, 3440 Zoutleeuw
Waarborgorganisme derdengelden AXA Verzekering Polisnr. 730.390.160
Vastgoedmakelaar-bemiddelaar, Vastgoedmakelaar-Syndicus en Vastgoedmakelaar-Rentmeester
Toezichthoudende autoriteit: Beroepsinstituut voor Vastgoedmakelaars, Luxemburgstraat 16 B te Brussel
29 juni 2018 - Onderworpen aan de deontologische code van het BIV
Gemaakt door CV WEB productions | © SYNDICUSKANTOOR BV